Als ondernemer kun je er niet meer omheen: Social media is onlosmakelijk verbonden met jouw website en speelt een invloedrijke rol. Social media biedt, mits het goed wordt ingezet, enorme kansen om nieuwe klanten te bereiken, de omzet te zien toenemen en de winst te vergroten. Maar hoe zet je dit effectief in? Wij weten daar alles over. Met onze dienst Social Media Management beschik jij over een team met dedicated social media experts van We Brand Creative.

Social Kanaalstrategie

Indien je social media wilt inzetten om bestaande en nieuwe klanten te bereiken, heb je de keuze uit verschillende sociale netwerken. Wat is de juiste keuze, en waarom?

Wij helpen je graag om een gedegen en kloppende kanalenstrategie voor jou op te zetten: Wij verdiepen ons in jouw bedrijf, jouw product(en) en jouw klant om hier vervolgens de juiste sociale kanalen mee te matchen.

Social Content Creatie

Boeiende content die aansluit op jouw klanten zorgt voor een kwalitatieve toename in het aantal bezoekers op jouw website. Indien jij hen de juiste content biedt trigger je hen om door te klikken naar jouw website en vervolgens een handeling of aankoop te verrichten.

Met een flinke portie creativiteit en schrijf talent voorzien wij jouw social kanalen van content die werkt, oproept tot interactie en (potentiele) klanten aanzet tot actie. Voor een vast bedrag per maand beschik jij over jouw social team, verzorgd door We Brand. Benieuwd naar wat wij kunnen? Wij verzorgen reeds de content creatie voor Rabobank Nederland / Ikgastarten.nl

Social Kanaal Management

Je beschikt over social kanalen, en daarmee ben je 24/7 bereikbaar voor klanten. Social media roept interactie op, waardoor je al snel wordt overladen met berichten, notificaties en reacties. Tegen een scherp bedrag per maand nemen wij jou deze zorg uit handen.

Wij beheren jouw social kanalen en voorzien klanten van passende, effectieve en vermakelijke reacties. Social media biedt je de kans om op ‘persoonlijk’ vlak punten te scoren bij jouw volgers. Wij spelen hier op in door adrem en razendsnel te reageren. En heeft een klant een specifieke vraag die alleen jij kunt beantwoorden? Geen probleem, wij zetten hem netjes naar jou door.