Via Google Adwords adverteer je gericht op specifieke zoekwoorden binnen het indrukwekkende netwerk van Google, en bereik je de klanten die op zoek zijn naar jouw dienst of product.

Google Adwords bied je als ondernemer de kans om te adverteren op specifieke zoekwoorden die voor jou organisatie belangrijk zijn. Wanneer internetgebruikers zoeken naar deze woorden, wordt jouw advertentie getoond aan de boven- of rechterkant van de zoekresultaten. Dit is volledig performance based: je betaalt Google alleen wanneer er daadwerkelijk op de advertentie wordt geklikt.

Uiteraard is het van groot belang om het rendement van een campagne te bepalen. Levert de campagne meer op dan dat deze kost? Daar gaat het tenslotte om. Door de naadloze integratie met Google Analytics meten we het rendement en kan er op tijd bijgestuurd worden.

Opzet en optimalisatie Google Adwords campagne

Het opzetten, onderhouden en optimaliseren kost tijd en vraagt om vakspecifieke kennis om het maximale uit een campagne te halen. Onze marketeer Wouter is Google Partner en helpt je graag om een effectieve campagne op touw te zetten. Tijdens het onderhoud en de optimalisatie van een campagne worden resultaten gemonitord, variaties getest en wordt er tijdig bijgestuurd indien de campagne hier om vraagt. Alles met als doel een maximaal rendement voor jou te behalen.

Waar velen een fee per click rekenen bovenop de standaard kosten, rekenen wij slechts op transparante wijze de uren die wij besteden aan de campagne. Dit vinden wij niet meer dan logisch. Het rendement is volledig voor jou.

Benieuwd naar Google Adwords?

Wij vertellen je hier graag vrijblijvend iets over tijdens een kop koffie. Bel ons gerust op 0229 – 220 000, stuur een e-mail naar hello@webrandcreative.nl of neem contact met ons op via deze website.