Over deze case

Eco Pro is een van de grootste leveranciers en installateurs van zonnepanelen in Nederland. De kennis en ervaring die zij op dit gebied sinds 2006 hebben opgedaan delen zij in dit Kenniscentrum met de Nederlandse consument. Van praktische informatie over techniek en ontwerp tot financiële kwesties zoals rendement en subsidies.

Samen met Eric Mels (concept en art direction), realiseerden we een heel nieuw Kenniscentrum met de nadruk op het optimaliseren van conversie en conversieratio (CTR).

Het voormalige kenniscentrum zonnepanelen voldeed niet langer aan de scherpe eisen die tegenwoordig mogen worden gesteld aan een effectieve website anno 2015. In het nieuwe Kenniscentrum is de zowel de leeservaring als de conversie sterk verbeterd. Daarbij is een strakke responsive variant gemaakt voor tablet en smartphone.

Het kenniscentrum is opgebouwd uit diverse dossiers welke zijn onderverdeeld in vijf hoofdcategorieeën. Door middel van een overzichterlijk menu navigeert de bezoeker binnen twee kliks naar het gewenste dossier. Daarnaast is het kenniscentrum voorzien van een referentie module waarin alle reviews zijn verzameld van de klanten van Eco Pro. Verdeeld in de twaalf provincies en te bekijken via een Google Maps overzicht.

Twee weken na lancering van het nieuwe kenniscentrum ontvingen wij een prachtig bericht van Eco Pro: In diezelfde week werd er een conversie record gevestigd van bezoekers die een dakcheck aanvroegen. Missie geslaagd!

Reactie Eco Pro

“We Brand Creative heeft voor ons binnen 2-3 weken een nieuwe WordPress website opgeleverd. Ik heb de werkwijze van Patrick en Wouter als zeer positief ervaren. Nadat het ontwerp klaar was is de site in een keer ontwikkeld en opgeleverd. Alles is razendsnel en vlekkeloos verlopen. We zijn heel tevreden met het eindresultaat. Daarom hebben we direct opdracht gegevens voor nog een andere website.”

Bezoek deze website