Over deze case

In samenwerking met Eric Mels vormgeving, gevestigd op dezelfde etage aan de Bierkade, ontwikkelden wij de Frits van der Werff Open Air WordPress landingspagina. Het concept van Open Air is simpel: met de Open Air bus, volgeladen met het nieuwste Fun-X materiaal, doet het team van Open Air iedere keer een nieuwe bootcamp locatie aan in Hoorn. Het vernieuwende concept wordt bekend gemaakt door middel van flyer campagnes waarin mensen worden uitgedaagd zich in te schrijven voor een gratis proefles.

Op basis van de art-direction van Eric Mels realiseerden wij op www.fritsvanderwerffopenair.nl een frisse landingspagina, gebouwd op het WordPress CMS. Het team van Open Air voorziet deze landingspagina telkens van een nieuwe locatie, datum en tijd waarop mensen zich kunnen inschrijven voor deze Open Air Session. Het formulier is voorzien van Gravity Forms en is zo samengesteld dat er per sessie maximaal 15 inschrijvingen kunnen worden gedaan. Nadat deze limiet is bereikt wordt er een nieuw formulier getoond waarbij persoonlijke gegevens kunnen worden achtergelaten om op de hoogte te worden gehouden van de volgende Open Air Sessions.

Project highlights:
– Volledig responsive (Geoptimaliseerd voor mobiel en tablet)
– Maatwerk Gravity Forms formulier (Voorzien van inschrijvinglimiet)
– E-mailnotificaties bij nieuwe aanmeldingen

Bezoek deze website